Edukira joan
Mostrar/ocultar menú principal de navegación [eu]

Hondarribia

Habiaratutako portletak
Web edukia bistaratu

Karroza eta Konpartsen lehiaketaren oinarriak 2022

Hondarribiko Udalak 2022ko "Inauterietako karroza eta konpartsen lehiaketa" antolatu du. Ondorengo oinarriak ditu lehiaketa honek:

 

Parte hartzaileak

Edonork edo edozein taldek har dezake parte, adina edo nazionalitatea edozein izanik ere.

 

Konpartsak

Ez dago gutxieneko neurririk, ez eta derrigorrezko baldintzarik ere. Lau talde handitan banatzen dira:

  • A taldea: pertsona bakarrak
  • B taldea: 2 eta 5 lagun bitartean
  • C taldea: 6 eta 15 lagun bitartean
  • D taldea: 15 lagun baino gehiago. Lehiaketan gehienez D taldeko 15 konpartsak parte hartu ahal izango dute, Hondarribiko taldeak lehentasuna izango dutelarik.

D talde honetan ondorengo banaketa egingo dugu:

Hondarribiko D taldeak

Hondarribian erroldatutako talde antolatuak eta parte hartzaileen gutxieneko %71 Hondarribian erroldatuak edo Hondarribian jaiotako lagunek osatzen duten talde ez antolatuak.

Hondarribikoak ez diren D taldeak

Egoitza soziala Hondarribian ez duten talde antolatuak edota partehartzaileen %70 edo gutxiago Hondarribian sortuak edo erroldatuak dituzten taldeak.

 

Karrozak

Ez dago ez derrigorrezko baldintzarik neurriari dagokionez, ibilgailu baten gainean egina edo atoian eramana izan daiteke; soinu ekipoa izan dezake eta sua edo elektrizitatea duten karrozetan su-itzalgailu bat eraman beharko da.

 

Izena emateko

Izen-emate orria eta beharrezko dokumentazioa Hondarribiko Udaletxeko erregistro elektronikoaren bitartez edo presentzialki Udaletxeko BAZ bulegoan aurkeztu behar da (Javier Ugarte - 6). Epea 2022ko otsailaren 3an bukatzen da.

 

Izapideak non egin

BAZ

BAZ

 

Javier Ugarte 6. 20280 Hondarribia

 

943 11 12 13 - 943 11 12 11

 

Faxa: 943 11 12 50

 

Irailaren 16tik ekainaren 14ra: astelehenetik ostiralera: 9:00-13:30/16:00-18:00 larunbatak: 10:00-13:00.
Ekainaren 15etik irailaren 15era: astelehenetik ostiralera: 9:00-13:30 larunbatak: Itxita.

Fachada BAZ

Udalaren leihatila bakarra izatea eta informazioa, izapideak egiteko laguntza eta herritarrek gehien eskatzen dituzten udal-zerbitzuak ematea da biztanlearen arreta-zerbitzuaren xedea.

 

Epaimahaia

Epaimahaiko kideak Hondarribiko Udaleko ordezkariek eta Hondarribiko eragile kulturalek osatuko dute.

 

Sariak

Epaimahaiak ondoko ezaugarriak kontutan hartuz: Originaltasuna, Aurkezpena, Giroa (umorea, musika, etab.), ondorengo sari bereziak emango ditu:

  • A Talde onenari garaikurra eta 150,00 €
  • A 2. Talde onenari 90,00 €
  • A 3. Talde onenari 60,00 €

 

  • B Talde onenari garaikurra eta 200,00 €
  • B 2. Talde onenari 120,00 €
  • B 3. Talde onenari 70,00 €

 

  • C Talde onenari garaikurra eta 300,00 €
  • C 2. Talde onenari 140,00 €
  • C 3. Talde onenari 100,00 €
  • Hondarribiko D Talde onenari garaikurra eta 800,00 €
  • Hondarribiko 2. D talde onenari 600,00 €
  • Hondarribiko 3. D talde onenari 400,00 €
  • Hondarribiko 4-15 arteko D talde sailkatu bakoitzari 230,00 €

 

  • Hondarribiko karroza onenari garaikurra eta 800,00 €
  • Hondarribiko 2. karroza onenari 600,00 €
  • Hondarribiko 3. karroza onenari 400,00 €

 

  • Hondarribikoa ez den D talde onenari (karroza izan ala ez) garaikurra eta 800,00 €
  • Hondarribikoa ez den 2. D talde onenari (karroza izan ala ez) 600,00 €
  • Hondarribikoa ez den 3. D talde onenari (karroza izan ala ez) 400,00 €
  • Hondarribikoa ez den 4-10 arteko D talde sailkatu bakoitzari (karroza izan ala ez) 230,00 €

Epaimahaiak gutxiengo ezaugarriak betetzen ez dituen taldea sari gabe utzi edota zenbatekoa aldatu ahal izango du.

Ez da sarituko lehiaketan izenik eman ez duen karroza edo konpartsarik.

 

Epaia eta sari banaketa

Lehiaketaren emaitzak 2022ko otsailaren 28an arratsaldeko 19:30ean udaletxeko Areto Nagusian gauzatuko den ekitaldian emango dira jakitera. Bertan saridunei garaikurrak emango zaizkie.

 

Besterik

  • Saritua izateko ezinbestekoa izango da parte hartzen dutenek inauteriko igandean zehaztuko den ibilaldia egin dezaten.
  • Ekitaldiak ahalik eta azkarren egun daitezen, konpartsa bakoitzak ordezkari bat izendatuko du eta hau arauak betetzeaz arduratuko da. Gainera berarekin harremanetan egoteko telefono mugikor baten zenbakia eskainiko digute.
  • Konpartsa bakoitzaren partehartzea esleitzen zaien ordenaren arabera izango da. Orden hori kultura sailak erabakiko du eta konpartsa bakoitzari jakinaraziko dio.
  • Desfilea otsailaren 27an,  goizez izango da, irteera ordua eta leku zehatza partehartzaileei konfirmatuko zaie.
  • Aurtengo ibilbidea ondorengoa izango da: Arma Plaza (konpartsa txikientzat), Minasoroeta, Sabin Arana Goiri, Bernat Etxepare eta Zuloaga Kalea. Aldaketak egongo balira partehartzaileei jakinaraziko zaie.
  • Erakunde beraren izenean ezin izango da karroza bat baino gehiago aurkeztu.
  • Parte hartu nahi duten konpartsen partaideek, gai berbera adierazi beharko dute. Karroza, konpartsa edo talde bakoitzak kartel bat bere izenarekin eraman beharko du epaimahaiak jakin dezan zein den bakoitza.
  • Talde bakoitzak musika bakar bat eramango du, soinu ekipoak gehienez 1.500 W izango ditu eta konpartsara zuzendua jarrita egon beharko du beste konpartsei enbarazurik ez egiteko.
  • Debekatuta dago konpartsa edo karrozan publizitatea egitea.
  • Sariak jaso ahal izateko kontu korronteko jabea den agiria ekarri beharko da. Sari hauei dagokien PEFZ kenduko zaie.

 

Azken araua

Lehiaketan parte hartzeko izena emateak berekin du arautegi hau onartzea. Epaimahaiaren eskumena da lehiaketa honetan sortu daitezkeen arazoen gaineko erabakia hartzea.

 

Informazio gehiago